close
LV超3A名牌購物網

我覺得如果個女仔比你肯嗌佢老婆,已經唔會當你係普通friend唔簡單
我係女仔..如果有一個我唔鍾意嘅男仔friend啦嗌我老婆 我一定要求佢唔好咁嗌我
不過呢..一係你搵一次兩個人個陣問吓佢其實介唔介意你咁叫佢,
如果佢話ok->咁嘅機會就順便表埋白啦!!!
如果佢話其實唔係好想->咁你就唔好再咁叫佢 都證明佢未到好似你對佢個個階段 咁你就同佢相處多啲 遲啲再搵時機表明自己嘅心意!!

至於有冇方法唔講出口,
緊係有啦 不過淨係睇你敢唔敢姐..
-msn
-fb inbox
-message
-whatsapp
-情信
-字條
-寫i love you係膠樽可樂度請佢飲 比完佢之後即刻走 等佢飲完XD

仲有一啲唔直接表達出嚟嘅方法:
-成日打電話比佢 佢話收線你話唔好啦etc
-成日搵佢出街(兩個人)
-同佢傾計經常性提起你地以前做過啲咩有咩回憶
-出街食野問佢想食咩/比一啲岩佢嘅提議佢 令佢覺得你了解佢
-製造更多相處嘅機會!!!!!!!

當有friend成日搵自己 點到會feel到你到佢有野架啦..
唔洗驚衰呀 畢竟你地先中一 仲有五年同校 大把機會一齊啦
希望你成功同幸福啦 加油:)

LV超3A名牌購物網
arrow
arrow
    全站熱搜

    方志遠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()